22 mars

tjenare såhär på eftermiddagen! Jag bara sitter här och degar, blir inte direkt nå friskare! Älsklingen kom hem med nässpray åt mig iallafall och det är SÅÅÅÅ skönt!!! ska ta ett par alvedon nu också!

mikael är ute och premiär-röker i sin varmrök som han har byggt alldeles själv! :) ska bli intressant o smaka på resultatet ;) 
Har detsutom kollat runt på lite hundannonser idag också (har gett bort min Pudel siri till min mor, så hon kommer inte hem, kan ta mer om det nån annan dag). Mikael kom nämligen hem och sa att han hade tingat en taxvalp! jag bara "NOOOOOOOOOOOOO!!!!" men efter att han haft roligt i ungefär 10 minuter erkände han att han inte hade gjort det. Dock hade han beställt hem en jaktservis! :) jätte fina är dom, tar kort på den när den kommer hem!

börjar bli rätt så ledsen på att bebisen ligger i säte.. Alla bara går och väntar på att vatten ska gå, slemproppar lossna och att värkarna ska börja! eller snarer FÅR börja när dom helst. Jag hoppas absolut inte på något av det här!! allt jag vill är att bebisen ska vända på sig, så jag också kan få vara lite entusiastisk! det här ska den minsann få höra när den blivit äldre!! Längtar till fredag för då är det ultraljud på morgonen, hoppas bebis har vänt sig fast man inte märkt det... Fast jag så väl kan känna huvudet precis under bröstet >.< drömma går!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag måste bara få fråga varför du är så rädd för snitt? Har den inte vänt sig får vi hålla tummarna för att det funkar med vändning.

2011-03-22 @ 18:06:19

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0