20 mars

tjatja bloggeeeeeeeen, ha, ja ba skoja.
nerå. Godmorgon!
klockan är 5 över nio.. Jag vaknade typ.. vid åtta antar jag, och tänkte "åååååh, klockan är typ 10-11, fan vad skönt att jag fått sova ordentligt!" men näe ._.

Mikael har varit ute hela natten och jagat, kom hem och sov ett par timmar, och gick upp och jagade tidigt på morgonen igen så nu ligger han och sover i soffan armerad med jaktkläderna. Roligt för honom att det bor två unga killar här, så han har kompisar!

Jag däremot har rätt så trist.. Jag har ju ingenting att göra, eller jo. Rasta tanja, gå en promenad med tanja. Men jag kommer ju inte så himla långt förns jag får ont! Det blir nog bättre när min prins kommer hit (little), då kanske jag också får nya vänner!

Fast jag ska egentligen inte klaga, för just för tillfället tycker jag bara jävligt synd om mig själv. Jag känner mig fet och ful och otymplig. oduglig. blir deprimerad för att bebis inte har vänt sig men alla andras har det och deras förlossningar kan börja idag om det vore så bra, men inte min. Jag får inte på mig nåååågra som helst kläder längre och det suger. Jag kan fan inte röra mig!! Inatt när mikael kom hem var jag tvungen att gå upp och kissa, och mikael sprang fram till mig och frågade om det gick bra, när jag skulle resa mig upp ur sängen.
Nu ska jag sluta klaga! fu-fan. Nästa helg är min babyshower! JAG LÄNGTAR!!

juste bara snabbt! Vi var bjudna på middag igår, hos mikaels chef! det var sååååååå himla gott!! Rostbiff (alldeles rosa innuti <3), kokt potatis, sparris och någon sås! så gott! Och den hemmagjorda salladsdressingen var ju himmelen själv! Gud så gott!!! :) fick även lite info om hur det funkar i stallet här nere, och det kommer bli grymt!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0