11 mars

Godmorgon! :)
Idag för exakt 19 år sen var jag faktiskt beräknad.. Men som ni vet kom jag ett par dagar för tidigt ;)
Jag minns hur besviken jag var på detta för bara några år sen! Joel och Benji Madden från Good Charlotte fyller ju år idag! och VARFÖR kunde inte jag ha stannat inne ett par dagar till, så jag kunde fått fylla år på samma dag som dom!? haha.. Alla har vi varit små ^^

Nu är klockan 20 i 8, vi börjar om 50 minuter.. Idag får vi ta kingcaben till skolan, eftersom vi ska till MVC klockan 15.00 :) 

Har förvärkar såhär på morgonen, inte så roligt :/
Plus att jag är lite smått orolig, pga den här jordbävningen+tsunami som håller på i Japan just nu! började för en timme sen.. Dock i tokyo! Min syster är i japan, men tror hon är mer i norra delen av landet? har inte riktigt koll! Har facebookat henne iallafall, och hoppas på svar!

ha det bra allihopa! hörs senare ang. mitt MVC besök :)

Kommentarer
Postat av: Lena

Vet du vad det blir för nåt? Jag tycker det ser ut som och har en känsla av att det är en pojk du väntar ;)

2011-03-11 @ 12:35:51
URL: http://lenongen.blogg.se/

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0