svar

Angelika, williams mamma;
Hm.. Varför inte ha med din underbara son så han får uppleva världen. Du låter ju inte lite besviken över att när din kropp är "klar" så måste Lillkillen följa med.. :-/

jag såg när jag läste igenom texten att det verkade så, men det är absolut inte så jag menar :) För det första vill jag åka iväg med mikael själv, för att vi ska få egen tid, bara semester lixom.. må gott osv. Det är lite annorlunda att åka utomlands och ha semester än att sitta i sverige och ha sommarlov.. Och självklart vill jag ha oliver med mig, men inte nu! Inte nu när han inte förstår någonting. Jag längtar verkligen tills han blir upp emot 3-4 år, då ska vi bila i sverige och se high chaparall, astrid lindgrens värld osv osv!! åka till disney land paris och till solstränder! Men det utlands-suget jag har nu, att få bara slappna av och känna kärlek med min käääre man :D

Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Låter härligt <3

Jo det är förståligt att vilja ha lite egen tid :)

kram

2011-06-16 @ 12:33:23
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0