studenten

jag känner mig lite halvt småstressad om jag ska vara fullt ut ärlig. Idag är stora karlstadbalen på CCC, som jag obviously inte är på. Den kostade SKJORTAN! och tur är väl det.. det har jag aldrig hunnit!
jag har bett min käre sambo fixa skjuss till balen och hem från balen (lilleruds egna bal). Det har han heller inte fixat!???? balen är IMORGON!
Jag och M måste göra iordning på festvåningen, ställa rätt bord osv. helst IDAG, men nä. Han bygger fågelvoljär och tycker vi ska göra det imorgon. Imorgon är det bal, imorgon vill jag inte stressa, imorgon ska vi hämta mamma i stan, imorgon måste vi handla på bergvik. Imorgon är jag som alla andra dagar mamma!

naglar ska målas, hår ska fixas, blöjor ska bytas, det ska sminkas, matas, klä på sig! jesus christus! och balen börjar 18.00. Eller middagen iallafall, och då vill jag HELST vara på plats en kvart innan!

nu måste jag verkligen testa smink...

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0