student 2011

(observera, långt inlägg)
tja tja bloggen! denna gången ursäktar jag INTE mitt dåliga bloggande för:
JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEEEEEEEEEEEN - FYFAN VAD JAG ÄR BRAAAAAAAAAAA :D

tänkte dra igenom allt lite snabbt, men ni känner ju mig!?? hah!
balen var bättre än vad jag förväntade mig! Jag var ju inte på CCC-balen, utan vår egna lillerudsbal bara men det var jätte uppskattt från mitt håll :) och min man var riktigt stilig! jag blev inte så fin på bilderna vi tog, och jag väntar på alla andras bilder som ska komma upp! antar att alla mår lite halvdåligt efter studentfesten igårkväll bara ;)
men balen var jätte fin, alla var jätte vackra, det var grymt god mat och bra underhållning! fina tal osv :) 

det som nog var bland det bästa med balen, det var att jag fick vara för mig själv lite. Uppleva en sist kväll som "fri ungdom" eller hur man fint ska uttrycka sig för att folk inte ska missförstå mig! Jag hade en helkväll utan oliver, jag drack cider, jag feströkte och hade roligt! Dock saknade jag oliver jätte mycket :( men det var såååå skönt att bara kunna släppa allt ansvar för en kväll! :D min mamma var här som barnvakt, och min mormor kom senare på kvällen :)
och nåt som också var helt underbart var att min ääälskade démie befann sig på balen! ååååh <3 jag blir alltid lika glad när jag ser henne, bästa människa på jorden!!

nog om balen! (förutom att jag blev påtvingad en väldigt dålig vals av min man) såååå.. vi kom hem vid halv 2 på natten, gick och la oss vid 2 och sen var det bara att stå färdig, studentklädd, pigg och glad med hatten på sne klockan kvart i sju utanför dörren för att få skjuss till skolan! väl där var det champagnefrukost i matsalen, som inte var så värst inbjudande då man inte mådde så bra (nej, jag var inte bakis. hade sovit dåligt osv osv).. Det första som slog'en i ansiktet när man kom in var oset av stekt potatis, fläsk och köttbullar. Blä. Jag åt tre melonskivor, lite gurka och... inget mer. Efter frukosten fick vi några timmar i klassrummet, alla fick signera mössorna osv.. sen tog vi klasskort utomhus! klockan 11 åkte vi till kyrkan, där fälldes tårar! stipendier delades ut osv.. Mikael fick ett stipendie från värmlant! det är ett stort spannmål/utsädesföretag, för ja... Att han är bäst bonde helt enkelt!! rätt o slätt :D haha.

sen sprang vi ut halv 1! KAOOOOS!!! så mycket folk :D men tillslut hittade jag mina kära! och till min förvåning fanns min morfar på plats! :D riktigt roligt!! han skulle ju inte komma! men det var jätte roligt och uppskattat :) mamma var där, hennes man, min bror, pappa, mormor och såklart oliver :) 
när vi kom hem var det ännu mer kaos för mikael skulle åka flak (intejag) och ah. tidsschemat sprack ju rejält, folk blev väldigt hungriga, ängsliga. Jag blev arg och ledsen på samma gång och ah.. kaos helt enkelt. Men det löste sig rätt fint när mikael väl kom hem!
vi har fått sjukt fina studentpresenter! kommer att ta kort på allt såsmåningom och lägga upp, kommer även lägga upp lite mer studentbilder sen! Har inga på min egna kamera utan dom har alla andra, haha! här kommer lite från balen bara och själva studenten. Kommer tyvärr inte lägga ut bilder på mina vänner, endast mig själv (lol) men det är för att det blir så himla många bilder annars!! dom finns ju på FB :)
Tack alla vänner för mina tre år på lillerud, ni har gjort dom så värda! Speciellt mitt sista år!



mer bilder kommer sen när jag väl har dom!! :D lite snabbt om min student bara, haha.
tack allihopa som gjort mina två studentdagar till något jag alltid kommer att minnas!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0