solresa

jag är så sjuuukt sugen på att åka utomlands! sist var för typ två år sen när jag var till Thailand med mitt ex och hans familj. Då var vi borta i nästan 3 veckor, så jävla härligt!!
Nu måste jag ju få åka utomlands med min nuvarande man tycker jag! Har kollat på lite charter, 1 vecka.. Ligger på allt mellan 8000-12000. För två pers då alltså!

nu får ni tycka vad ni vill, men oliver kan vara hos mormor, det är inga problem alls, dom trivs bra ihop. Men utlandsresa blir det väl inte på ett tag, pga min GUDOMLIGT VACKRA kropp -.-' Och när det är så fit det bara går igen så är väl oliver såpass gammal att han måste följa med..
drömma kan man alltid göra, vore bara så jävla skönt nu när mikael har en riktig månadslön och man faktiskt skulle kunna spara...


Kommentarer
Postat av: Angelika - 18 år och mamma till William <3

Hm.. Varför inte ha med din underbara son så han får uppleva världen. Du låter ju inte lite besviken över att när din kropp är "klar" så måste Lillkillen följa med.. :-/

2011-06-16 @ 05:53:58
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0