så seg dag.

j, rubriken säger allt. Idag har varit en totalt seg dag. Mikael kom hem 6 imorse, la sig på soffan (han blev inge dålig, men ville inte ta några risker, good boy!). jag hatar att ha honom sovandes bredvid mig i sängen när han festat till ordentligt, blääää!!! iallafall.. han sov till klockan 2 idag, och hade nog sovit längre om jag inte väckt honom!!

christian hämtade långbordet idag, så nu är köksbordet i köket! det blev bra tyckte jag :) nu ska jag bara beställa gardiner från jotex och lite annat mys så blir det nog superbra! måste byta tyg på stolarna också :S jävla 70-talsbrunt typ! inte fint alls...
vid 8tiden åkte vi till ica-maxi också för ersättning var TOTALslut här hemma.. Den sista slurken fick han precis innan vi åkte, så liten var nöjd iallafall så ni inte tror han gick hungrig hela dagen. Utan det räckte precis till att vi skulle åka o handla mer.
Jag blir gkad när jag får handla, jag vet itne varför. Jag blir glad över att bara strosa runt bland varor (inte matvaror, utan heminredning, kläder, skor)! hittade ett par supersöta skor, men tyvärr tillåter inte plånboken sådant just nu!!

Oliven sover, mannen mår dåligt (hehe) och jag försöker tygla mitt shoppingbegär! natti på er :)
ps! igår fick jag pröva på att bugga till 70-tals disco!?? haha!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0