pineapple express

just den filmen är på kanal 6 ikväll. Den är rätt rolig! Men jag gillar den skådespelaren.. vet dock inte hans namn. men, ah. haha!

nu är den här dagen slut iallafall.. Oliver somnade för en stund sen så han ligger i sin säng nu, pappan ligger och sover han också, jobb imorn :) men det är ju fredag imorgon också!

imorse kände jag att allt bara var värdelöst. En unge som skriker, trött morsa som inte orkar nånting, hunden hade bara varit ute o pissat en gång och klockan var 14.00. Värdelös kände jag mig samtidigt som jag satt och väntade på att Private Practise skulle börja på tvn.. har börjat följa den serien nu, lol :P men när det var slut så var oliver väldigt lugn.. så jag hängde lite tvätt och sen tänkte jag att jag lika gärna kunde fortsätta, så jag gick i duschen och sen klädde jag på barnet och la honom i vagnen.. Jag tog med mig tanja också, en promenad på ca 45 minuter blev det :) runt trossnäsfält, det är så himla fint här på sommaren!!

inte nog med det, jag har stääääädat hela huset! förutom moppat golvena då. Men nu är det fint här, känns så skönt! Och, nu till dagens bästa. En tjej som jag, min mamma och min bror bodde hos när vi bodde i stockholm hade läst på min facebook att jag gärna ville ha alla twilight böckerna. Hon har alla i pocket och unbundna (dom inbundna fick hon i födelsedagspresent) så hon kunde skicka sina pocket till mig om jag ville! Och självklart ville jag det! Sen visade det sig att hon har alla filmer i dubbel uppsättning OCKSÅ! Så dom ska hon skicka med :D är det inte AWESOME!?!?!? så jäääävla nice är det! Men eftersom jag skickat efter breaking dawn i inbunden kommer jag att köpa resten av dom också, alltid kul att ha!

gud vad jag tjatar om twilight. döpa om bloggen till twilightnerd kanske? hm. 
nu ska jag se klart filmen, hörs imöööra! puss

Kommentarer
Postat av: Lily

Han heter Seth Rogen är hans namn.. tycker nog han e rätt jobbig.. det där skrattet han har går mej på nerverna nu men så har jag sett så många filmer med han nyligen oxå.. kanske det.. hahahaha

2011-06-17 @ 21:19:19

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0