paket!

jag skulle ut på en liten promenad med oliver och tanja, och som vanligt kollade jag postlådan när jag var påväg tillbaka! drog upp all reklam och mitt i allt låg ett paket! "jag väntar inget paket? twilightboken skulle hno ju skicka idag, så den kan ju inte KOMMA idag :s"
jag vänder på paketet och läser "Camilla =)" :D

skyndar mig hem och öppnar paketet; två söta bodys i storlek 70! med kossor på :D så passande och såå söta! han kommer bli gudomligt fin, när han blivit så stor ^^

hemskt mycket tack camilla! Jag saknar dig sjukligt mycket och hoppas att vi snart ses igen! :D kanske drar med mig ida då också, vem vet :D
PUSS PÅ DIG!! <3


på den vita bodyn är det likadana kossor som på den blåa, fast i määäängder :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0