olivers sömn

jag tror (och hoppas) att denna rytm är här för att stanna!
häromdagen somnade oliver halv 12, och sov ända till 09.30!!!!! jag glömde nämna det i bloggen då... Och inatt sov han från 22.30 ca, till 07.00! Vaknar bara för att gnälla efter nappen som han tappar!
min goa pôjk <3 han sover väldigt mkt nu för tiden, äter sover, äter sover. Han är nog i nån slags växtperiod :)

tiden går så himla snabbt, nästan för snabbt inser man nu.. Nu kan han äntligen ha på sig sina fina byxor som fredrike&victor köpte åt honom när han föddes, muminoutfiten som farmor köpte, och om bara 1 eller 2 veckor, t-shirtarna mormor köpt :D och hans nya fina sommarshorts! stora killen :)


min fina prins, bara en dag gammal

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0