nationaldagen

ljuuuuva nationaldag! Jag har, mina vänner, lagt mina ögon på den första trailern till breaking dawn part I! Om jag ska vara riktigt ärlig blev jag tårögd så fort jag satte på play, haha! Jag kan verkligen inte bärga mig tills det är biopremiär :D :D kommer bli sååååååå grymt!!!!

böckerna fick jag låna av BÄSTA camilla, så självklart har jag läst dom!! den här veckan är det student också, too bad. För jag vill läsa BD igen och igen och igen!! Jag får helt enkelt köpa mig böckerna, vilket jag ändå måste göra så att jag alltid har dom! 

http://www.imdb.com/features/movies/breakingdawn/

annars då? joo.. Oliver har sovit ett par timmar nu, riktigt skönt! dock känner jag mig själv lite groggy men somnar jag nu så lovar jag att han vaknar! det är alltid så..
Oliver bara växer och växer :D imorgon ska vi till BVC tror jag :) eller om jag försöker ta mig till öppna förskolan på onsdag! Han är riktigt stadig i nacken nu (men självklart massa jobb kvar, det tar ju ett tag!) och han ler mest hela tiden :D Han är så himla fin min lilla kille :) som snart inte är så liten längre! <3

Just nu sitter vi bara o väntar på att pappsen ska komma hem. Han har varit på klassfest igår och kommer hem idag någongång! kan tänka mig att det blir till eftermiddagen! Men då ska vi städa städa städa! för på onsdag kommer olivers mormor och gammelmormor hit inför STUDENTEN :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0