jag börjar bakifrån

tjatja! nu är jag faktiskt lite glad :) Jag surfade runt på lite twilight grejer som jag brukar göra ibland när jag får sånt där hysteri av någon anledning! Idag började det med att jag IGEN kollade på trailern till breaking dawn part 1. Jag villl så jääävla gärna läsa BD minst en gång till innan filmen kommer ut! så jag började kolla runt på olika bokhemsidor och fastnade på ginza som då sägs vara det billigaste.
Eftersom jag redan har första boken hemma (HATAR dom svenska titlarna, så lame) behöver jag ju bara tre till för att fullborda min samling! ;)
när jag har "packat" ihop dom tre böckerna så var vi uppe i ca 430 kronor eller nåt sånt. Mikael tyckte inte alls det var vettigt att beställa BÖCKER för nästan femhundringen. I det här fallet tycker jag att han inte är direkt vettig. Twilight får kosta hur mycket det vill!!! Fatta vad bara biobiljetten till BD kommer kosta! Det kommer INTE vara gratis. Jag beställde iallafall bara breaking dawn,nästa månad eclipse och efter det new moon... så får det bli!

Första gången jag såg twilight var med min ääälskade démie, som också är ett stort fan. Men jag undrar inte om jag kanske är lite mer crazy!? Jag vill nog kalla mig besatt faktiskt. Och jag minns så väl när twilight kom ut! alla pratade om det, och guuuud så snygg Rpatz är osvosv.. Jag tyckte alla var aslöjliga och jag skulle minsann aldrig kolla på sånt "skit" haha!!! om jag bara visste. Nu är jag fast i den där "skiten". Världshistorien kommer aldrig någonsin skapa något så vackert som the twilight saga! gudomligt!!!


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0