glad midsommar

happy midsummer! eller nåt? Idag ska vi åka till Äwa och Daniels sommarstuga som ligger mellan forshaga och molkom, mitt i skogen! Det blir vi, alla mikaels syskon, hans mor och antagligen äwas föräldrar också :) vi ska väl grilla och sådär :)
på kvällen är det fest på trossnäs! jag ska inte dit, för dom kommer spela sjukt hög musik (fick försmak igår) och min lilla ollie ska ju sova på kvällen!

hela helgen ska det vara full rulle på trossnäs tydligen! Idag är det stor hopptävling här (tror det är hopp?)! Stora jävla DYRA lastbilar lastade med EN häst lixom, resten av halvan är bo-del :O såna jäklar är här och tävlar! stor tävling alltså :)

här är jag, förra midsommar! jag var så full så jag knappt visste mitt egna namn, haha. Men iår ska jag bara ta det lugnt, äta god mat, och mysa med min alldeles underbaraste finaste unge!!! :) <3


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0