första ritten!

aaaaaaaaaaaahhhh!! :) nu har jag äääntligen fått sitta på hästryggen igen! och SÅ ont i arslet jag har! haha!!
Mikael följde efter med barnvagn och tanja, för säkerhetens skull om nåt knas skulle hända, första gången. Men jag kände knappt igen hästen? Björknäs rehab does wonder! Det kommer inte att vara några som helst problem att rida ut på den kraken själv :) så härligt!

Jag tog ett par varv på ridbanan också, där är han väl inte alls okej måste jag säga.. Plus att jag själv är ur trim totalt! Vi lär oss nog varandra så småningom, plus att det var ett helt nytt ställe och mycket annat att titta på. Det blir nog bättre :) blåsa på ena fingret har jag iallafall! Och en svettig häst blev det.. usch vad kvavt det är ute nu!!! 

blev inga bra bilder meeeen...

...hästen dansar!


jag och min fina! han är inte alls så stor som han ser ut, det är bara jag som är väääldigt liten.



Kommentarer
Postat av: Björknäs-mamman

Huuuurrrrrraaaaaaa! Finaste flickan med finaste hästen! You go girl! <3

2011-06-19 @ 17:23:50

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0