början på ett bättre liv?

Idag är det ju så himla fint väder, eller ja. Snarare FÖR varmt nästan!! Så jag la barnet i barnvagnen, selade tanja och täntke dra mig ut på en promenad sväng, det var ju trots allt typ en vecka sen!
men uh så varmt! Leggins och klänning hade jag  på mig..
men iallafall, till saken! Efter halva vägen tänkte jag att "kanske ska springa lite?" sååå... resten av halvan varvade jag med jogging och gång :) kändes riktigt skönt!
men jag var rätt svettig när jag kom hem. det RANN svett lixom.. la oliver på sängen och slängde mig i duschen på en gång, haha. Nu sitter jag här med handduk i håret, shorts och linne och SVETTAS FORTFARANDE!? haha.

kanske gör detta till nåt permanent? Jag vill gärna göra det, frågan är bara hur duktig jag är, vilket jag redan vet att jag itne är, hha. Att ta tag i saken alltså. :)

nu vill min lilla fis ha mat, och sen börjar private practice!

uppdatering;
inge private practice för mig idag inte.. jävla tv4 bestämde sig för att sända dam fotboll istället -.-

Kommentarer
Postat av: En mamma

Haha ja så jävla dåligt att de visar fotboll istället :O

Men du vet du om de kommer visa sesong 5 sen också? :D

2011-07-03 @ 15:44:42

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0