alot!

tja tja! nu har jag väldigt mycket jag måste komma ihåg känner jag! hela gårdagen tillexempel! Dagen började hm.. 7 tror jag att jag gick upp!! fíxade iording allt, fick upp mikael.. Halv 9 åkte vi hemmifrån, mot molkom för att hämta ett hästsläp, därifrån kom vi iväg tio över nio och sen var det countdown till nykvarn! :D

dumma som vi var körde vi med en DUM JÄVLA (ursäkta) GPS! vi körde till örebro på motorvägen, sedan igenom örebro centurm och.. ah.. massa småvägar hit och dit! Det tog sjukt lång tid! Och det var så fruktansvärt varmt! Tanja kunde inte komma till ro så jag stressade mig över att hon inte skulle må bra, oliver vaknade och vi var tvugna att stanna och ge honom mat.. Andra gången hittade vi inget mcdonalds (eller nåt annat med micro) så jag fick blanda kall ersättning åt honom, bara en liten skvätt så att han skulle sluta gråta, för att sedan mata honom ordentligt när vi kom fram till vagnhärad! jag har räknat med att vara i vagnhärad 12.. vi var där 14.30 typ! Vi var inte i nykvarn förns vid fyra-fem :O

Och vi kom ifrån nykvarn runt sju.. Sen skulle vi ju stanna i strängnäs för att möta upp pappa! I strängnäs var hästen genomsvettig så därifrån fick vi köra med bakluckan öppen (om ni förstår hur jag menar). Det gick faktiskt bra på motorvägen! folk ser väl att det står en häst därinne så dom behöver ju inte köra 200 blås!
Nu är little ute i sin sommarhage med sin nya flock, det funkar superbra!! Jag fick mocka imorse för första gången på evigheter och ja, det är väl nåt jag kan slänga in i mitt liv igen ;) det ska bli så skönt att börja "hästa" nu igen! jag längtar tills jag sitter uppe på ryggen igen :)

Idag har jag och oliver varit på öppna förskolan med Rebecka och två av hennes pojkar (olivers kusiner alltså)! Det var inte så mycket folk där, men det var lugnt och skönt! Det var första gången för mig och oliver :D det kommer bli riktigt roligt att vara där sen när oliver blir större! Men vi fick lite gjort idag: en gipsavgjutning av en hand och en fot (den är klar nästa vecka) och sen gjorde vi hand och fotavtryck på papper också, som ska in i olivers "första bok" :)
På onsdagar är BVC på öppna förskolan också, så vi passade på att väga mäta osv...
Vikt: 3700g
längd: 55 cm
huvudomfång: 37 cm

han har minsann växt!! :)

nu blev det ett långt och slarvigt inlägg.. men nu måste jag underhålla min underbaraste!! <3 <3


Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0