7 juni 2011

tjatja! nu har jag varvat ner dagen, och klockan är kvart över fem! :) ganska lagom tycker jag, haha!
vaknade lite fint imorse, käkade frukost medans oliver fortfarande sov!
Idag har vi hälsat på lillerud, sagt hejdå till min mentor som inte kommer att fira studenten med oss då hans egna dotter också tar studenten! hmm.. sorgligt att säga hejdå till folk!

jag har umgåtts med camillaaaa :D jag följde med henne till bergvik (köpcenter) när hon skulle köpa en slips till sin pojkvän som ska med på balen :) först drog vi en sväng på ikea, jag fick med mig ett champagneglas och en iskubsgrej hem och camilla en kladdkakeform! efter det skulle vi hämta hennes kompis, men det dröjde så vi kikade in på EM, snubblade in på fyndhörnan och voila! erika fick ett ljusfat + sand för endast 10 kronor! ett kap tycker jag.
väl inne på bergvik kikade vi in på hm och där köpte jag ett par shorts och ett linne till oliver för 99 kronor :D så idag har jag fyndat bra tycker jag :)

imorgon ska jag shoppa till mina fina vänner!


linne 40 kr, byxor 60 kr! hm

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0