5 juni 2011

haha! insåg just att jag inte hört av mig på tre dagar. Tiden går rätt fort!??
Men jag antar att jag börjar ha saker att göra om dagarna :P
i förrigår var vi på kusinkalas hos familjen Persson :) lilla mathilda fyllde år! Det blev grillade hamburgare och SUPERGOD jordgubbstårta!
Igår var vi o hälsade på farmor brittlouise och gick på marknaden :) rebecka med sina tre barn var där också! Herregud vilket väder det var igår! Jag brände mig lite granna på axlarna!
Mikael skulle ut och fiska med sina bröder, så jag stannade kvar hos farmor och rebecka, det blev en liten promenad på kvällen, riktigt skönt! och varmt! sen belönade vi oss själva med en bunke glass och popcorn, haha. Det är inte lätt att gå ner i vikt när man tillhör familjen fransson kan jag lova!
Det är kalas MINST en gång i månaden ^^ men det är mysigt och roligt, att alla träffas så ofta :) roligt för alla barnbarnen också!

idag är det också jätte fint väder, det blåser lite dock.. Idag har jag ännu en gång (tredje gången) blivit lovad att gå hjälp att ta in little, av min käre sambo, så vi får väl se om det blir av. Han ska tydligen på fest ikväll och kommer hem imorgon??? jaja. Det är verkligen så roligt att ha honom hemma för en gång skull................

bara att bita ihop! efter nästa vecka är studentfirandet över, och det riktiga livet börjar, vad det nu innebär!

nä.. nu har jag varit bortskämd i ungefär 40 minuter.. Har fått äta frukost alldeles själv, mikael har haft kvalitetstid med oliver haha! vi höörs! :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0