17 juni 2011

Jag blir arg på mig själv som inte ringt varken hovslagare eller veterinär denna veckan, som jag lovat mig själv att göra. Detta måste göras det första på måndag! prio ett verkligen!! 
och vill ni veta nåt sött?
Jag ville så gärna ha tillbaka min gamla hovslagare veronica, för det är tack vare henne little hade så fina fötter innan han åkte till kil..... Så jag ringde henne efter att jag tog hem little, men hon kunde tyvärr inte! föööör... "jag ska ha barn om tre veckor" :D åh! så underbart! :D en liten pojke vänta hon, och det var ca 3 veckor sen jag ringde, så vem vet? :)
Hon har iallafall en tjej som heter elisabeth som tagit hand om alla hennes klienter eller vad man ska kalla det, så henne ringde jag! Jag skulle ringt henne nu i veckan igen för hon satt i bilen när jag ringde sist.. aya. Alla samtal på måndag!

nåt som jag också stressar över är att vi inte skickat in folkbokföringspapprena till skatteverket, men olivers namn osv!!! visst, man har tre månader på sig men ja... varje gång vi åkt o handlat har vi sagt "måste köpa frimärke" men varje gång glömmer vi det!!! nu vet jag inte riktigt heller vart papprena är så dom måste jag leta reda på...

vet ni vad jag mer slarvat bort eller? jo, mitt halsband jag fick av mikael för två jular sen, som jag hängt min förlovningsring på också!!!!!!!!!!! KATASTROF!!!!

imorgon är det helg.. då ska nog mikael få vara med oliver en stund så jag kan softa i stallet, det behöver jag, och little. Tid för oss själva! 
Jag tror jag skriver ganska mycket onödigt i min blogg, men skitsamma, haha. Jag älskar att läsa mig blogg iallafall ;)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0