utlandstankar...igen!

det är lite smått hemskt att sitta i trista sverige och bara längta bort. Bort till mitt näst bästa favoritland efter sverige, thailand såklart! Jag har varit där två gånger redan, och längtar tillbaka mer än någonsin! Speciellt efter att mikael har hittt hus att hyra i huahin för 2000kr/vecka. det är perfekt, och billigare än hotell! speciellt om man tar med sig sällskap, då delar man ju på hushyran! 6 bäddars var det..

nåval. Det är bara att fortsätta drömma, och kanske börja spara? dom flesta tycker att min nyblivna familj prioriterar saker väldigt fel, vilket jag faktiskt förstår när jag ger saker och ting en extra tanke. Men är inte livet till för att leva, vara glad etc? Man måste även få begå misstag för att förstå varför man inte ska göra samma sak igen.
Jag vill utomlands snart, och jag hoppas att det blir snart. Med ett par riktiga vänner!

Min lilla älskling ligger och sover nu, har gjort dom senaste två timmarna. Jag kände mig så lycklig idag, så lycklig när jag tog honom i min famn efter att han varit hos pappa i 1 timme ca, och han ler.. Ler så himla stort så jag trodde han skulle spricka! ger med sig ett glatt ljud, och bara ler ännu mer. När jag sedan gav honom flaskan åt han, ändå tills hans ögon mötte mina igen, och han släppte flaskan tvärt för att ännu en gång ge mig ett stort leende! MIN FINA ÄLSKADE FINFINA PRINS! Jag tar mig ofta på bar gärning när jag funderar på vad jag skulle göra utan honom, utan min lilla prins, och jag har aldrig svaret på den frågan. Tänk om vi, mot all förmodan hade gjort en abort. Det var ju trots allt ingen planerad graviditet, och ingen bra tidpunkt. Idag inser jag vad vi hade förlorat om vi tagit det beslutet. Jag älskar min prins -prins oliver- mest av allt på denna jord, och ingen kommer någonsin kunna ersätta den kärleken! Att den ens var möjlig!

Kommentarer
Postat av: Angelika - mamma till William <3

Åh. Jag vet precis vad du menar :-D

William ligger också och kollar på mig under amning med sina söta blåa hundvalpsögon. Sedan kommer värsta stora leendet :-D

Kram <3

2011-07-03 @ 09:21:03
URL: http://kotek23.blogspot.com

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0