speelas bosse

nu orkar jag inte hålla det hemligt längre! Dom flesta vet ändå om det.
På lördag åker jag, mikael och oliver ner till linköping för att hämta vår nya familjemedlem Speelas Bosse aka. Jarmo.

speelas bosse är en renrasig finskstövare som kommer att jaga framförallt räv men även lokatt! ska bli sjukt spännande att få hem den här lilla killen, då vi hoppas att han har det intresse mikael söker i sin jakthund (vilket tyvärr inte fanns hos min älskade soffhund) och det verkar MER än lovande! Det kryper i hela kroppen när jag tänker på vilken fin hund vi hittat! Fin stamtavla och meriterade föräldrar!
på lördag kommer nya pojken hem! :D även om inte jag är så speciellt jaktintresserad, längtar jag tills hösten kommer och det är dags!

bild tagen av uppfödare Henes Cehajic http://kullasjakt.blogg.se
Visst är han fin!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0