speelas bosse har landat!

Nu ligger äntligen lilla bosse i soffan och trynar, efter en helt (antagligen) fullspäckad dag! Fått gå i koppel för första gången, den långa bilturen, nya ställen, nya ansikten! Men inte klagar han för det :)
Han har hälsat på oliver och det gick också jätte bra!

tanja är lite smått sur, men hon är nog mest lite avis tror jag. Plus att det är ju faktiskt någon som kommit och konkurerar! Vill ta hennes tuggben osv, men jag tror vi fördelat allt ganska bra! Och bara vi är med så är hon lugn, bara hon också får uppmärksamhet :)

han är så otroligt fin så ni anar inte! 
btw. Vi kommer inte att kalla honom Jarmo, som vi tänkte. Efter ett par timmar så sa vi båda två bara "bosse" och det kändes faktiskt helt rätt!
Jag välkomnar alltså Bosse, till min redan alldeles perfekta familj! <3

ska bli riktigt spännande att börja träna lite nu, framförallt vardagslydnaden och inför utställning när han är ca 6 månader :) hoppas på iallafall någon rosett! längtar verkligen! nu kör vi :D
(bilder kommer imorgon!!!)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0