saknat mig?

I WISH! haha.
jag har varit dålig på att uppdatera, jag vet. Men ni anar inte hur upptagen jag har varit dom två senaste dagarna. För ni anar inte vad som dimpte ner i min brevlåda i förrigår. Eller? :P
TWILIGHT BÖCKERNA SÅKLART! Jag har varit helt uppslukad sen dess.. Jag läser breaking dawn för andra gången, och det känns som att jag aldrig läst den! Självklart känner jag igen allt som händer, men det är MINST lika bra som första gången! ååååh!!! Tänk vad sorligt det kommer vara när hela sagan är slut :(
aya.. anyway. annars då? inte mkt. Idag har min morfar (olivers gammelmorfar) varit på besök :) jätte trevligt nu när man själv blivit äldre och det faktiskt finns saker att prata om! Jag hade bakat tigerkaka också, så det blev fika. Dock var den inte HELT klart inuti, så det blev som en tigerkladdkaka! :D gott faktiskt!

lillegrbbane fick ett par lundmyr of sweden strumpor, som ser ut som skor ^^ och med rosetter på, supersöta! haha :P Längtar tills han blir runt emot året så han kan använda sin lundmyr of sweden t-shirt som hans gammelmormor köpt :D
Nu är han lite över 2 månader och har storlek 62 på kläder. Vad har era små pyren för storlek??

nu får vi se vad dagen bjuder på! det är hemskt dåligt väder :S just nu sitter vi och tittar på "kvarteret skatan" haha, sååå bra!
pusssss.

Kommentarer
Postat av: Angelika - mamma till William <3

Vår kille har med 62 och haft sen han var två månader. Han har 68 på pyjamas :-)

2011-07-02 @ 19:51:13
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Lena

Min lilla docka har typ samma, 62/68.. dom växer fort!

2011-07-02 @ 21:36:26
URL: http://lenongen.blogg.se/
Postat av: Lina

Mellis har 62 men dom är forfarande ganska mkt för stora xD hon är typ 58 cm så hon har ett tag till att växa i dom:P

2011-07-03 @ 22:14:52

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0