paket på posten :D

tjenhopps! kan ni tänka er? Jag vet faktiskt inte hur många paket jag fått i brevlådan/hämtat på posten sen ollie föddes ^^ över tio, i swear!! och självklrt älskar jag det! 

Den här gången fick vi paket från min morbrors tjej m familj! Alltså mina kusiner Love, Noah, Sebastian och Isabell!
MASSA kläder till oliver, och allt i så himla fräscht skick! Allt ser sprillans nytt ut, och tillochmed LUKTAR nytt! haha :D
oliver fick även en hood-tröja som de köpt när dom var i nice (som ligger i sydöstra frankrike för de som inte visste) !
har självklart tagit bilder ;)


5 av de 7 bodysarna! älskar verkligen att de flesta än kortärmade!! :D


1 mössa, 1 scarf och resten av bodysarna :)


pyjamas och hoodtröja, i velour!


sparkisar, eller vad man ska kalla det :D


jeans, 2 t-shirtar! älskar pikén ^^


2 linnen


2 hoodisar! den till vänster är från nice! :D

kläderna är i storlek 62 och uppåt 6-8 månader typ!
ni anar inte hur tacksam jag är!! :)
TACK LENA <3

Kommentarer
Postat av: Madde

gud! jag har letat jättemkt efter det ugglemotivet som du fick på den scarfen!

jag letar efter filten i det motivet.

du skulle inte kunna höra med dom du fick den av om dom har den filten? jag skulle givetvis betala vad dom vill ha för den!

och om ja kanske skulle kunna få köpa scarfen av dig?

2011-07-16 @ 11:13:23

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0