nuså!

tja bloggen! jag vill inte riktigt be om ursäkt för mitt dåliga bloggande, eftersom vi faktiskt haft annat att göra! Jag har fortfarande jenny på besök, och idag har det varit en riktig slappdag!
Mikael har varit i molkom med bosse och vi har haft det sååå lugnt och skönt! Jag och ollie har tillochmed sovit middag ca 2 timmar!

Jag la oliver på en filt på golvet så han fick titta lite på tv, sen somnade han på rygg! Jag passade också på att sova ett par timmar! När jag vaknade hade han vänt sig till sidan (!) men han hade armen ivägen, jag och jenny tänkte att det var okej att gå ut en liten stund, han skulle inte vända sig till mage! Efter en liten stund hör vi hur han börjar gråta, massor! Jag säger "hoppas han inte vänt sig till mage ändå!"
Och visst hade han det. Han måste slagit i huvudet lite och blivit rädd, väldigt rädd! Men allt gick bra, och så lämnar jag honom aldrig igen.
Han har suttit väldigt mkt i babysittern dom senaste dagarna och jag vill inte det, pga ryggen!

Men fattar ni!?? Ollie vänder sig från rygg till sidan! :D och sen lyckades han komma till magen också, vi får se hur utvecklingen fortsätter :)


Jag och min lilla älskling, den bästa killen i hela världen!! <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0