natti

natti mina kära, ni som fortfarande engagerar er i att läsa! det är ju ni som får mig att fortsätta babbla på om min rätt så ordinera vardag :)
Idag har varit som dom flesta dagar, fullt kaos här hemma. Vi har dock upptäckt att bosse är lättare att hantera inomhus, om han får springa lös utomhus och springa av sig sitt rus! 
Vi vågade inte ha honom helt lös förns vi visste att det verkligen gick bra med dom andra hundarna som är lösa på gården, men jag tror Bosse fattat tyckte om vorstehn Ruffa!! :) dom har nämligen busat hela kvällen..

..vi har varit på grillkväll uppe i herrgårdshuset, där tomas & charlotte jensen bor! gårdsägare och mikaels chefer :) vi har firat att andra skörden äntligen är inne ;)
och som de andra gångerna dom har bjudit på mat så var det gudooomligt gott!! grillat, sommaren till ära!

Olliebollie har sovit sig igenom hela kvällen, min fina lilla älskling. Som alltid när han sover sådär länge (förutom på natten) så känner jag efter ett par timmar hur mycket jag faktiskt saknar honom när jag inte får hålla i honom på ett tag. Min lilla prins. Jag vet att många tjatar, men alltså.. sååå mycket kärlek.

en graviditet kan vara påfrestande och jobbig, en förlossning ska vi inte prata om. Men det är sååå himla värt det, och jag önskar att alla kunde få känna den känslan man känner för sitt barn.
Den lycka jag känner när jag tittar på honom på morgonen och han ger mig ett stort leende för att han blir glad att se mig, det går inte att beskriva. Från den dagen jag plussade har han varit mitt allt, det ända jag hade i tankarna, det ända jag någonsin kommer att tänka på. Det är mäktigt...

och jag trodde ALDRIG jag skulle säga att jag tycker det är lättare att ha BARN, än att ha en HUNDVALP -.-


Kommentarer
Postat av: Lina

Våra små sköna har haft sin makt över oss längre än dom nånsin kunna ana. Största kärleken i livet <3

2011-07-15 @ 22:08:02

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0