Från soffan

Hej allihopa! Sjukt tråkigt att jag inte förstått mig på hur man lägger upp bilder från iphonen än! Har tagit så fina bilder på ollie!! Jag verkligen älskar den här telefonen! Den är så grym!! Plus att jag har ett abonnemang med fria samtal, fria sms och mms OCH fri surf! Visst kostar det en del men verkligen värt det med tanke på vårt totalt värdelösa internet på datorn! Och den kan ju klassas lite som vår nya hemtelefon! Loveit! Innan jag gick o la mig igår kollade jag på lite kstew filmer på youtube vilket resulterade till att jag drömde att rpatz gjort henne på smällen och jag var den första hon berättade för. Yeah, i wish lixom! Men det var en bra dröm! Nu ska jag fnula vidare samt dricka kaffe, ollie sover i sin vagn :) PUSS!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0