ca 06.30

godmorgon bloggen! huh! Vaknade för 20 minuter sen ungefär, och nu sitter jag och kollar på barnkanalen o äter frukost!  2 mackor a'la fullkorn med smör & gurka samt ett glas apelsinjuice! Jag fuskar minsann inte med frukosten iallafall ^^

igår blev det lika sent som vanligt hem när vi är med äwa och daniel, haha! Men ingen skam, det är riktigt roligt! Trots vädret så badade alla förutom jag (och oliver) igår :)

knasiga pappa hade glömt flugnätet till vagnen, så en mygga satte sig på olivers panna, och när jag såg den och tog bort den så visade det sig att den redan hunnit ta en mumsbit, så han fick blod på pannan och jag på fingret. Hoppas det inte kliar alltför mycket på honom idag, eftersom han ska vara med farmor idag!

det värsta med den här dagen är nog att jag snart måste tvinga mig själv att VÄCKA oliver, så vi kan byta blöja och äta lite innan vi åker till farmor. Vi ska ju hämta jarmo idag :D känns som att vi inte behöver stressa så mycket om vi inte har oliver med oss och vi kan bara fokusera på en sak när vi är där. Och jag får ju sitta i framsätet ;)

näh, nu får jag fortsätta packa babysitter, vagn och kanske klä på mig vore en bra idé? :D höööörs!



Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0