BVC

Idag har vi varit på BVC! :)
Han vägde 5375g, var 60,5 cm lång med ett huvudomfång på 39,7 cm :) 
Han växer min lilla pojke!
Det var även läkarundersökning, hjärta, lungor lät fint, testiklarna fanns där, båda två haha! Bra ögonreflexer, fina höfter osv :)

sen har jag och jenny målat köksstolarna idag! Bild kommer senare ;) såååå fint blev det :D nästa moment är att slipa och måla köksbordet :) sen är jag faktiskt nöjd!

btw, vägde mig själv också! på 5 veckor har jag gått ner 4 kilo! rätt bra va?

later


min läckra lilla kille <3 12 veckor gammal idag :D

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0