blä

jag måste erkänna att jag iallafall nån vecka tillbaka kännt mig lite bekväm med den kropp jag har fått.. Accepterat den lixom. 
Men inte längre.. Jag har tittat igenom gamla bilder och jag känner hur hela jag slits sönder inuti.
Jag känner mig som en kärring, en gammal kärring. Med hur jag ser ut, jag ser inte ut att vara 19 år!? 

jag älskar min son och skulle aldrig byta ut honom mot NÅT, men jag vill samtidigt inte må dåligt över mig själv.
Jag får väl egentligen skylla mig själv lite också eftersom jag inte verkar göra något åt det, jag är en ganska lat människa. Men ingenting är roligt att göra själv.
Och för tillfället HATAR jag våra hundar.... HATAR HATAR HATAR!!!!!!! och det är bara en mild beskrivning för hur jag känner för dom just nu. Men nu är andra skörden snart inne, och mikael börjar jobba normalt igen, vilket betyder att jag inte kommer att vara själv med en energisk valp, ett barn och en vuxen hund hela dagarna.

jag är mentalt slut, fysiskt slut i hela kroppen. Lilla bosse är ingen lätt match!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0