aj aj och aj.

gokväll bloggen! 
Börjar med ett svar till "Madde" !
; jag ska höra om dom har en sådan filt! Men om du hade en sån på BB, vart är den nu? (endast av nyfikenhet, eller vill du ha en till?) Jag ska också höra om det är okej om jag för scarfen vidare eftersom jag fått den av en släkting! :) har du någon bloggadress eller så??

nu är det kväll! skönt. Idag har vi plockat svamp, stekte hela skiten och åt upp på macka ;) tyvärr hade vi bara vitt bröd hemma, och efter att jag ätit nyttigt bröd nu i ett par veckor måste jag erkänna att det inte alls var gott :s kan heller inte tänka mig att ett glas oboy skulle tillfredställa mig på det sättet det en gång gjorde, hah.

Jag tror ärligt att det är nåt fel på mig också. Jag har krypningar i högra skulderbladet typ, samma ställe hela tiden, och jag har haft det i typ 3 veckor nu eller mer :S sjukt jobbigt, irriterande! Jag har googlat runt lite och hittar bara om sjukdomen MS. Jag som är något hypokondrisk av mig blir ju fan SKITRÄDD. Jag kollade lite andra symptom som typ stelhet, yrsel.. Jag är stel som fan, det är jag verkligen. Och reser jag mig upp för fort så blir jag jätte obalanserad... Jag blir allvarligt orolig. Mikael tror bara att det är nervkläm, men nervkläm i tre veckor?......
Har också haft nageltrång eller snarare HAR. Blev svullet som fan idag så jag tog saken i egna händer. Mysigt nog kom det var.. Men tror jag fixat det nu! Får fortsätta fila...

Något roligt i min tillvaro just nu är att imorgon kommer jenny benny pesonen hit :D hon har sin lilla goding dexter med sig :D <3

Kommentarer
Postat av: Madde

ok ja tack hör med dom =)

nä jag hade bodyn med de motivet, o de va den första bodyn hon fick på sig. så jag skulle vilja ha filten oxå med de motivet =) (har aldrig haft filten)

jag vet att filten fanns på lindex år 07 tror ja de va.

min tös ärvde bodyn av min syster som fick barn 07!



ojust de, glömde säga att jag ALLTID läser din blogg o tkr den e fantastiskt bra, du skriver om din vardag som mamma o du säger som de e! som alla känner o har de, men vissa inte vågar säga =)

Skit bra blogg!!

2011-07-16 @ 23:56:57
Postat av: Madde

nä ja har ingen blogg, men ja har facebook o heter Madeleine Lööw där, eller så e min mail [email protected]

2011-07-16 @ 23:58:12

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0