3 juli 2011

godmorgon bloggen! Just nu sitter ollie i sin babysitter, undrar om han bajsar? hm. Aya, han sysselsätter sig själv iallafall! äter på handen, säger lite ibland osv :)
Jag äter frukost! Jag har varit nyttig nu i typ en vecka.. Bytt ut det vita brödet mot först nåt fullkornsbröd från pågen, som jag inte alls tyckte om.. Så vi hittade Fazer potatislimpa! ett grovt bröd utan såna äckliga kärnor i sig! det är dom jg typ spyr av annars. Gott bröd, med bara smör och gurka på. Och mitt älskade oboyglas är självklart utbytt mot ett apelsinjuiceglas! 
Jag avundas fortfarande alla som bara rasar i vikt efter förlossningen, som lixom inte har några problem alls! sist jag vägde mig (2 veckor sedan) hade jag ju tillochmed gått UPP ett kilo sen förlossningen! inte coolt.

Idag fyller olivers kusin John år! Jag tror han är döpt efter John Deere ;) hihi! Idag fyller han 7 år, och det är alltså kalas! Samtidigt ska vi fira ollies yngsta kusin Joel (johns lillebror) som fyller ETT år den 8e :) usch vad tiden går fort! Lilla joel springer redan omkring i stort sett hela huset! känns nästan som att det var igår vi blev ditbjudna för att rebecka skulle avslöja sin lilla hemlighet!

jag har vääärldens långaste naglar också, måste ta kort sen. Det är sjukt svårt att skriva på datorn, naglarna är i vägen haha. Men dom är fiiiiiiiiiina :D och jag kommer hata när dom går av! obehagligt kommer det att vara också...


rätt långt hår har jag också, haha! slitet, men INGA kluvna hårtoppar ;) så det får sitta kvar!


Kommentarer
Postat av: En mamma

Bara så du vet är det lika mycket socker i juice också :)

Det bästa att dricka till mat i allmänhet är massa massa vatten, tråkigt men nyttigt :)

2011-07-03 @ 15:33:24
Postat av: Majken

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du ork så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 05:20:39
URL: http://gravidforsakring.net

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0