11 juli 2011

tjaaaaaa bloggen! nu har jag varvat ner ordentligt :) Vi har haft besök, eller JAG har haft besök av mikaels två systrar och hennes barn idag, vi har ätit korv och fikat massa! Dom ville se bosse såklart :)
Mikael ligger och sover nu, hn börjar köra klockan 9 ikväll och kommer hem imornbitti! Andra grässkörden sörrni, då är det tufft!

för er som är intresserade så kom min mens tillbaka idag faktiskt. 2½ månad efter förlossningen :) ganska lagom tycker jag. Har haft det på känn i 2 dagar nu så det var rätt skönt att den dök upp tillslut! 
Nåt annat "roligt" (om nu mens vore så roligt) är att mina bristningar blivit väldigt ljusa nu! :D det är credz. Nu ska man bara gå ner i vikt också....

'
här är vår lilla Bosse! vacker :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0