vad vill ni läsa?

hej alla läsare! :) ni ska veta att jag är grymt tacksam över hur många som faktiskt läser, även om alla inte är blivande mammor! :)

nu vill jag iallafall expandera bloggen lite granna! sååå. Vad vill ni läsa om? :) vilka slags artiklar osv? vill ni ha tips om nåt?

Jag har iallafall bestämt mig för att börja hissa och dissa! Hoppas detta blir bra ;p försöka duger iallafall!!

och hörrni; var inte rädda för att kommentera eller fråga saker! dock vill jag ju inte ha några elakingar här..

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hejsan! :)

Jag har precis börjat läsa din blogg och du kanske har skrivit om det innan, men det hade varit kul att veta vad du tror bebisen har för kön och om du funderat på några namn ännu? Tycker din blogg är jättemysig :)

2011-01-06 @ 21:19:49

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0