tandläkaren!

är och hälsar på min mor en snabbis! Kom igårkväll, vi käkade god mat och umgicks :) önskar jag kunde stanna några dagar till, men ska hem till hjärtat mitt :)

anledningen till min visit hos morsan är att jag hade tid hos tandläkaren idag. Skulle dra ut min ena visdomstand och laga 2 frakturer på EN tand (ej kariesangrepp, dom vet inte vad som hänt. En fraktur helt enkelt). Visdomstanden sparar vi till EFTER att bebis har kommit, så jag kan knapra värktabletter bäst fan jag vill efteråt ^^ Blev dock glatt överraskad när han sa att min vosdomstand var av den varianten som kommer vara superenkel att plocka bort :) kommer ta ca 15 minuter allt som allt!

frakturen lagades dock, jag valde utan bedövning för att jag ska kunna äta nåt innan jag åker hem! frakturen som låg närmast tandköttet gjorde ONT! men tog knappt 3 minuter att laga! den andra frakturen (en bit som lossnat) tog kanske 5 minuter, gjorde sisådär ont, men jag tror jag väljer bedövning inför nästa tandläkarbesök! haha.

bussen går halv 3 härifrån, och min älskling kommer och hämtar mig på lillerud :) det blir alldeles perfekt! 
Har fått en av morsans gamla BHar som hon inte kan ha längre, med storlek 75C (hade 75B innan grav) och det är såååå skönt! nu slipper jag köpa en ny, haha! Denna sitter perfekt :) På måndag ska vi till nya barnmorskan i vålberg, ska bli roligt :) ska bli extra kul att mäta SF! haha, och såklart lyssna på älsklingens lilla hjärta <3 <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0