söndagkväll

ojoj vilken dag. Hormonellt sätt också! jag har varit en riktig subba verkligen.. Speciellt när vi satt och skulle göra iordning handlingslistan inför imorgon. Mikael ifrågasatte varför jag hade skrivit med Yoghurt. Jag blev skitsur och började gråta, sprang därifrån. Men nu är jag på gott humör igen!

vi har ju ingen mat hemma såhär i slutet av månaden, men min älskade mamma som är räddare i nöden fixade oss lite cash så det blir en perfekt söndagkväll med pizza!  ^^ känner dock att med min hunger kommer jag få en fiiiin halsbränna efter min kebabrulle :P men det ska bli sååå gott!!

påtal om handlingslista så har jag och M kommit överrens om att börja ha en veckormeny här hemma :) blir nog mycket enklare att handla då! vi tänkte iallafall testa det :)

har inte mycket mer att säga.. Vi ska till nya barnmorskan imorgon, ska bli jätte spännande! ^^
puss på er :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför köpa pizza om ni har dåligt ställt? :S

2011-01-31 @ 20:29:14

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0