slutkörd!

herren min skapare! Imorn flyttar vi som sagt, och packade hela lägenheten IDAG! haha. Vi har inte haft kartonger nån annan dag innan, så det fick bli idag, så lite öm i kroppen är jag! Vi fick dock mycket hjälp av M's bror Samuel, vilket gjorde att vi blev klara typ 3 timmar tidigare än vad vi hade beräknat :p riktigt uppskattat! speciellt för mig del då jag inte orkar så mycket...

imorgon kommer det bilder på nya lägenheten! *om jag kommer ihåg, men det måste jag!!*

Samuel fick detsutom sin första spark av lill*n! riktigt roligt att låta andra få känns faktiskt ^^ jag blir så stolt och glad! för det är faktiskt min lilla liten som petar på dom, DEN FINNS PÅRIKTIGT!!! <3

nu är klockan prick tio, och jag funderar på att käka nåt innan jag knosar ner mig under täcket! Har ju börjat bli morgon illamående :s TROR jag iallafall! Det märker jag imorgon (lördag) när jag fått sova ut och vakna i min egna tid. Skoldagar mår jag jätte illa nu förtiden iallafall.. speciellt på bussen! Jag som alltid sovit på bussen tidigare kan inte längre göra det :/ hoppas det inte är nån gravidnojja som är på G! det är lite sent för att vara välkommet :p hah.

skolan är faktiskt riktigt rolig nu.. komisk.. Ironisk.. jag vet inte vad jag ska välja för ord! helt fantastisk :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0