pojke eller flicka?

Fick för ett bra tag sen en kommentar som bad mig skriva lite om vad jag tror att den lille är för nån :)
ja ni! vad tror ni för något? ;) jag och M tror iallafall att det blir en pojke :) det är våran gissning! svärmor tror att det blir en pojke. jag har en pojkmage säger dom.. Alla onlinetest jag gör, eller quiz påstår att det blir en liten Oliver ^^
dock finns det ju dom som tror att det är en liten tös också :D typ M's syster och ena bror :)

ja! det är ju 50/50 :D tror inte direkt på all skrock, men tex den kinesiska kalendern har OFTAST rätt, vad jag förstått och läst om och sådär.. Även den kinesiska kalendern säger att det blir en liten babyboy :)

en tjänst! Kolla på mina senaste magbilder och gissa! släng iväg en kommentar, vad tror ni att det är för nån som ligger där inne, en Aimee (yes, har bytt stavning ;) eller en Oliver? :D





Kommentarer
Postat av: Angelica

jag tror det blir en liten tjej:) vet inte varför men det känns så, haha

2011-01-25 @ 20:40:21
Postat av: katja

Jag tror det ska bli en liten pojke :)

2011-01-30 @ 12:36:29

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0