Nya barnmorskan!

vill börja med en sak! en anonym jävel (ja, jag säger jävel eftersom jag inte vet vem det är) frågade lite snällt varför vi käka pizza igår, om vi har det dåligt ställt? jo. Som de flesta studenter fick vi pengar idag, och hade absolut ingenting hemma igårkväll, så mamma satte över pengar så vi kunde få oss någon mat! närmast var då alltså pizza! men vi åt inte pizza för att det var roligt. Min mamma erbjöd sig att låna ut pengar till oss så att vi kunde få mat en sista gång innan pengarna kom in.

nu till dagens roliga! den nya barnmorskan. Orkar dock inte vara alltför entusiastisk för jag är på rätt dåligt humör idag, har varit det ett par dar, vet inte varför men det totalt suger och jag vill typ bara dö. Nya barnmorskan är jätte gullig! tycker om henne massor, vilket känns bra :) vi lyssande på hjärtat jäääääääätte länge idag, och bebis drog till med en karatespark rätt på dopplern, min älskling <3

börjar bli rätt läskigt nu när det första bm pratade om var förlossning, smärtstillande o skit. JAG VILL INTE!!! :o Men jag måste, och ut kommer den alltid, på nåt vis!

vet ännu inte hur vi ska ta oss till skolan imorn. ska bli intressant!
bajs på hela världen, för idag är jag inte glad!
Eller jo, förresten!!! Idag fick jag en liten present av min klasskompis Ida! En brun (könslös som hon kallar det) liten body i strl 50, pyttepytte och UR gullig :D brun med vita prickar!!! sa att jag skulle lägga upp en bild idag, men ärligt är jag på för dåligt humör fortfarande. Så jag gör det imorn!
nuså. bajs.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej! fin blogg du har :) ser att du också är 18 år och gravid, samma här! :) fast du är längre gången än mig :) hoppas du mår bra!

2011-01-31 @ 23:23:27
URL: http://reboow.blogg.se/
Postat av: katta

Men skit i vad andra säger. Vill du ha pizza ska du fan äta de ;D



Snaaart, snaaaaaaaaart har vi din bebis, nu är det nära vettu :P

2011-02-01 @ 12:47:46

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0