last day of christmasbreak!

ah tamejfan. Visst är de det! och visst känns det KASST :( Det är alltså SKOLA imorgon...
jaja.. Imorn ska iallafall siri med mig, och vi åker ju hem vid lunch, eftersom jag har möte med BM klockan 2 :) så det blir inte så lång dag!

Idag har jag iallafall hunnit rätt så mycket. Vaknat, gosat med siri i sängen, bäddat, dammsugat näck, rastat hundar.. Och med rastat hundar menar jag även halkat omkring på lite is och blivit verkligen DYNGblöt i mina skor!! det regnade ju hela dagen igår, och det resulterade till det gamla hederliga blasket! med is under förståss. Varning gravida kvinnor, stay inside!!! det tänker iallafall jag göra!

Fick en kommentar på min senaste diss. Att jag skulle vara "lika illa som den jag hängde ut" förstod jag det som iallafall! Men okej, det kanske jag är. Men jag sa det där, and thats it. Jag pratar inte skit om folk öppet i min blogg, om folk jag inte känner osv, slänger ut mina åsikter som att jag ägde världen. Men det är väl tydligen det bloggande handlar om nuförtiden?? Jag gillar inte den bloggen, jag dissade den på min blogg, för jag inte gillar den :D yttrandefrihet var lagligt i sverige, det kom vi fram till va? däremot är inte förtal det. Vilket jag inte gjorde.

slänger upp en morgonbild på tjockismagen! <3


Kommentarer
Postat av: katta

Mena inte alls att du va lika illa, mena bara att du tål inte henne, för hon snackar skit om andra? och sen hänger du ut en själv, nu snacka du inte skit om personen, men du hänger ut den i din blogg, vilket inte är bättre. och klart att man får säga som man tycker och tänke, som du sa, yttrandefrihet, men det handlar inte om att man kan hänga ut nån på en blogg, och säga att man inte tål den människan. Jag kanske missupfatta dig eller nåt. Men den Erika jag känner är inte en sån som hänger ut folk hon inte gillar! Den erika jag känner är världens goaste och snällaste! så de va inget illa jag menade ! Du ska bli mamma nu, nu ska man bli ett bättre person, strunta i alla andra och lära sitt barn att vara en bättre människa än de flesta är,vilket jag vet att ditt lila mirakel kommer att bli! :D

2011-01-09 @ 19:12:22

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0