kommentar!

"Hejsan! :)
Jag har precis börjat läsa din blogg och du kanske har skrivit om det innan, men det hade varit kul att veta vad du tror bebisen har för kön och om du funderat på några namn ännu? Tycker din blogg är jättemysig :) - Isabell"

Hej på dig också isabell! vad roligt att du tycker om bloggen! :) ska försöka göra den lite mer läsvärd hädanafter med tips osv :)

Självklart ska jag lägga upp ett inlägg med vad vi (mamma och pappa) tror! det hade jag inte ens tänkt på själv, haha så jätte tack! :D håll utkik så kommer det inom snar framtid!

ja, vi har funderat ut namn :) eftersom vi inte vet vad det blir för något så har vi tagit fram två namn vi kommit överrens om! och det är även dom som står i min bloghead, Amy eller Oliver! Dock tycker jag bättre om stavningen Aimee istället för amy :) lite mer annorlunda, och svennarna uttalar inte mitt barns namn fel! om jag nu får en dotter, haha! 
Jag är dock jätte förtjust i Haley och Aiden OCKSÅ! Men mikael tyckte inte om dom så hemskt mycket, haha.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0