knasig dröm!

god förmiddag säger jag idag igen! vilket sjusovare jag har blivit :p och mår jag såhär bra så lääängtar jag tills jag går hem från skolan, den där sista månaden innan BF :D hehehe, jag ska vila järnet! som sagt, OM jag mår bra. Jag kanske lider av förvärkar hela nätterna osv osv ._. men få soooova, bara lulla runt, mysa med hundarna! Det låter rätt fantastiskt faktiskt ;) men vi får se!

nu till rubriken. Jag hade den knasigaste drömmen! konstigt nog får jag alltid knasiga drömmar när jag vaknat en gång, och sedan somnat om. Som jag gjorde idag dårå, eftersom M är ute och jagar hare :)

Jag drömde att vi skulle till MVC, vanligt besök lixom.. så skulle vi lyssna på hjärtat men hittade ingen puls! Jag var inte orolig ALLS för fem före eftersom jag kände bebis röra på sig lixom.. men ingen puls! så BM hämtade en läkare och sedan fick jag komma in på UL, men inte se nånting själv... :S dom tog några bilder typ till sig själva, mer som en röntgen, och sen fick jag och M sätta oss i väntrummet..

efter ett tag kom både läkaren och BM ut... jag var jätte UPPRÖRD för att det hade kommit en kärring och typ "skvallrat" vad som var på gång... Jag hade (kommer inte riktigt ihåg vad det heter) nån slags skit i magen, som gjorde att bebis hade nån slags sot i lungorna :s helsjukt! och detta var varför vi inte hörde nåt pulsslag! bebis var jätte mager i magen, hade INGA såndärna lagun-hår över kroppen eller vad det nu heter..

UL visade även att vi skulle få en pojke! och det lät såhär;
Jag: såg ni vad det var för kön=
BM: hahah oooooooh-ja!
Jag: vadå, är det en pojke??
BM: haha det kan du räkna med. det syntes på låååånga vägar

(menades med att den lille hade en riktigt kalaspaket, haha)

helsjuk dröm... men det skulle tydligen inte vara någon fara att det var såhär.. mediciner! hm. Tur att det bara var en dröm! och hoppas inte på nån deja vu vid nästa MVC besök! hehe.

nu ska jag fortsätta njuta av min underbara förstoppning -.-' visst är det härligt att vara gravid ibland?? ohja.

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0