första läckan!

vill inte stolt presentera att jag för första gången läcker bröstmjölk! intressant va? men det är faktiskt detta bloggen är till för!

Jag låg i sängen och tittade på tv med ena armen för bröstet, drog sedan armen över bröstet för att flytta på armen och känner en konstig känsla! Jag har tidigare haft typ "skorv" på bröstvårtorna, det har sett jätte jätteäckligt ut :S men det var en sån "skorv" eller "skorpa" som lossnade, så av ren nyfikenhet tröck jag lite på bröstet och det kommer ut mjölk! råmjölk!!! :( usch vad snuskigt!! haha, Jag var tvungen att visa mikael :P

inte undra på att brösten har varit ömma dom senaste dagarna!!

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0