färdigflyttade

nu hoppas jag verkligen att vi är färdigflyttade för gott! Det känns riktigt skönt att vi fick med allt i ett lass! två bilar och ett flyttsläp! tur att man inte orkat samla på sig alltför mycket :p haha. Men det fyller ut här :) snart känns det nog som hemma på trossnäs också!

jag lovade ju bilder, men fixar det imorgon!! nu är jag så trött och har ont i hela kroppen :( det är detsutom mörkt och det blir oftast inga bra bilder då.. så ni får se imorgon :) ska gå ner och ta lite bilder på korna också :D 
Korna var inte direkt populära hos Tanja, dom var lite läskiga! haha, men hon vänjer sig nog. Det finns kalvar som hoppar in och ut ur lösdriften också, och dom kom nyfiket skuttandes mot oss tidigare idag, så det är nog inte så konstigt att hon blev lite rädd!

stackars bebis som fått stå ut med mig idag!! har varit mycket, sen har jag ju somsagt blivit ganska mörbultad i kroppen av att flytta PLUS att jag av massa små olika anledningar blivit på dåligt humör. Snart ska vi äta, och sen vill jag bara gå och lägga mig och sova, se en ny dag!!
Puss på er alla :D nästa vecka mina vänner, är ni bjudna hit :D haha

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0