dom första kläderna!

oj, känns som att jag inte bloggat på ett tag! vilket jag faktiskt inte har, tre dagar sen!!! haha. Men jag har faktiskt anledning till det. Skolan har börjat och jag hinner knappt få upp datorn innan jag slocknar när jag kommer hem!
Idag är det iallafall torsdag och veckan är slut, eftersom vi har projekt imorgon :) 

innan bussen gick ifrån karlstad tvingade jag M att springa in på Lindex med mig :P eftersom jag fick ett presentkort därifrån i julklapp av min morfar! :D det blev lite smått;

Set med tröja och byxa 149 kr, helvita strumpor 35 kr! Setet är i strl50

Body strl 50 79,50 kr, 2par strumpor (lite tjockare) 39,50 :)


det var nog allt från mig änsålänge idag :D vi har bestämt oss för att flytta redan nästa helg (då jag detsutom har en förmanshelg i skolan laggård som praktik) eftersom resterande typ 4 helger framöver är fullsmockade på vårt schema! poooooooss :D

Kommentarer
Postat av: Angelika

Vi har med köpt de sockarna som ni, exakt de (: Känns skönt för tror inte bebisen behöver fler va? :)

kram

2011-01-13 @ 19:12:28
URL: http://kotek23.blogspot.com
Postat av: Anonym

gud så sött!

2011-01-13 @ 20:28:21

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0