Babybox

hämtade ju ut min babybox häromdan! :) som dom flesta vet så den ju faktiskt gratis, så passa på! 
Den finns att beställa på www.babybox.se, babyproffsen.se TROR jag, och pampers! Inte riktigt säker.. Vet iallafall att man kan hämta ut den antingen på babyproffsen (som jag gjorde) eller barnens hus men inte på båda ställena! Beställer man så man har en beställning hos babyproffsen kan man alltså inte gå in på barnens hus och hämta den där istället, jag har provat ;p

I boxen fanns:
*blöjhink med 1 refill
* ViFöräldrar tidning samt annan föräldra-folder
* reklamblad
* 1 par amningsinlägg
* 1 liten flaska intimtvål
* newborn blöjor
* 1 napp

vet inte om jag har glömt något, men det är en jätte bra startbox helt enkelt :D och gratis såklart! gratis är bra ;p


Kommentarer
Postat av: Cathrine

På babyland kan man hämta oxo:) där fick jag min! Ungefär samma innehåll iaf!:)

2011-01-29 @ 14:08:06
URL: http://Honningdal.blogspot.com
Postat av: emma

Dock är påsarna svindyra! :)



Lycka till med allt.

Hamnade på din blogg av en slump.

Fick själv barn 31/8-10. UNDERBART!!



Kram.

2011-02-24 @ 21:28:43

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0