ajsingen :(

nu ligger pluttisen och trycker mot revbenen igen :( samma visa varje kväll!! på dagarna lever vi oftast loppan HELA dagen, inge direkta sovpauser som jag känner av... och på kvällen blir du jätte jätte lugn och trycker dig allt vad du orkar mot mina stackars revben :(

för er som inte vet, och är intresserade så känns det som en smärta som är väldigt dov, men ihållande! ja... det är minsann svårt att förklara! Men det gör ont, det nästan svider inombords! bränner.. ja.. kanske som kramp i en muskel?? ja. inte är det trevligt iallafall! så nu får du ge dig älsklingen!!

haha! idag började jag detsutom läcka mjölk, utan ens någon anledning! vilket inte hänt förut :p förut har det bara kommit om jag tryckt ut, vilket jag bara gjort en gång hehe. Kände bara hur det blev nåt blött på t-shirten! jätte läskigt. Men satte på mig en tight tshirt och la in en pappersbit i tröjan, och det funkade finfint! :)

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0