8 januari

godmorgon på den 8e dagen år 2011! inte så intressant va? näe. Jag vaknade lugnt och stilla, ensam med två hundar i sängen imorse. tänkte att "näe.. säg inte att jag måste rasta tanja också -.-"  eftersom M är ute och jagar.. Han rastade nämligen inte hundarna imorse! Tycker inte om att morgonrasta tanja eftersom hon bajsar högar större än en jordglob ungefär. och såhär gick det denna mrogonen;

Jag klär på siri, mig själv och tänker "fan.. tanja ser rätt så nödig ut, jag kan nog ta båda hundarna samtidigt". Där skulle jag tänkt TWICE för jag har rastat båda hundarna tsm förut, och jag vet att jag verkligen suger på det. Men så gjorde jag! tanja hoppar direkt ner i en snövall som är ungefär 50 cm hög och sätter sig och skiter, inte en, inte två, utan TRE gånger!!!!!!!! stackars jag och siri fick bara hoppa efter :( min lilla pudlen! Jag tog detsutom bara med mig TRE bajspåsar, för jag vet att jag brukar behöva 2 till tanja, en till siri. Men ah. Tre påsar gick ju åt tanja, så siris skit fick jag låtsas om den inte fanns, och hoppas att ingen såg att just hon sket där hon sket! Detta är en liten diss av mig, stora hundar = stora skitar!

en annan SKIT del av min morgon är att  igår när jag och M åt frukost tsm skulle han PROMT käka upp stenhårda baguettbröd typ, som smulade som satan, så han drack TRE oboyglas, vilket lämnade mig ett HALVT glas oboy imorse till frukost, eftersom vi glömde köpa mjölk igår :( åh, min morgon är typ förstörd! detsutom när jag skulle fördela ett halvt glas oboy på fyra smörgåsar. Och jag är lixom ändå inte mätt, men jag måste ju ha oboy till frukost!!!! annars går det absolut inte :s

Idag har jag inte planerat nånting alls! det är näst sista dagen på jullovet och jag tänker bara slappna av i varenda muskel jag har!! Kanske ta en promenad med samuel och hundarna (lämnar tanja hemma, lol). Passa på o dra förbi konsum då och handla mjölk! hehe :P

nu får jag nog sluta att pladdra! bara en sak till; JAG VILL FLYTTA NU, ÄR SÅ GRYMT TAGGAD!!!!


hahah, mina snygga ladies!!! ah. stövarn är ju faktiskt inte min ;) men hon är att vacker i vanliga vis :D <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0