19 januari

oj! nu ska jag försöka peta in rätt mycket här :p känns det som iallafall!!
för det första har jag härmed lovat att inte bli dålig på att blogga när bebis väl har tittat ut! väldigt tråkigt när man följt bloggar ett tag, sen har äntligen bebis kommit och då kommer det inga nya inlägg.. :/ så jag lovar!!

sen så blev jag trevligt överraskad när jag loggade in på bloggen! MASSA kommentarer :) mestadels från unga blivande mödrar som ska ha i stort sett samtidigt som jag! sånt tycker jag är SUPERkul :D Ni lämnade inga blogg URL eller sådär, vore roligt att följa er också! :) Jag har BF den 20 april kan jag upprepa också, även för er som följt mig ett tag!

Jag ringde nya barnmorskan idag också (vi flyttar ju som sagt i helgen så jag ska byta) och hon lät verkligen jätte trevlig! hon bokade tillochmed ett längre möte än vanligtvis eftersom vi aldrig träffat varandra förr :) det ska bli riktigt roligt! den 31 januari klockan 16.30!

har varit på möte idag med mentorerna och rektorn! det gick jätte bra :) hade inte så hemskt mycket efter mig, och kommer nog klara det här galant!! jävligt skönt också att lärarna och rektorn står på min sida och gör graviditeten mycket mycket enklare!

nytt om graviditeten då, ja.. Fan vad svårt jag kan få att andas ibland alltså! heltsjukt.. det är inte i samband med sammandragningar heller, så det måste vara bebis som gör detta! Jag vill verkligen ha ut dig nuuuuu!! ibland vill jag bara stoppa in handen i magen så du kan få hålla i mitt finger ^^ haha. önsketänkande! då bebis rör på sig väldigt mycket nu :) men jag ska inte säga det för högt, för då kommer jag tillbaka till dom där dagarna då jag nästan inte känner bebis alls! det är jätte läskigt :/ men du får allt stanna inne i iallafall 10 veckor till :D <3

Kommentarer

Hej! Roligt att du vill slänga in en hälsning ;) Glöm inte bort att ingen blir glad av tråkiga kommentarer! Ha det fint / erika

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0